Paddegorum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Paddegorum

For padder og andet godtfolk
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Velkommen til Paddeland

Go down 
ForfatterBesked
Glashunden
Admin
Glashunden


Antal indlæg : 286
Join date : 25/08/08
Age : 56
Geografisk sted : Vestsjælland

Velkommen til Paddeland Empty
IndlægEmne: Velkommen til Paddeland   Velkommen til Paddeland EmptyMan Aug 25, 2008 10:45 pm

Alle padder er velkommen her i PaddeGorum!

Som den aktive båz jeg er ...når mit net ikke er nede, når IRL bare er for meget vil jeg lige sige til nye padder der bare kommer og smager på sumpen og dens glæder ....hvis det er en der ikke skriver en smule herinde, men bare smider deres skjold på ryggen og bruger som et hvilested til at læse om hvordan andre har har det og hvad de oplever, så må de nye må desværre finde en ny sump at dovne sig, ved man kan have ondt i luffen af og til, men et lille bitte pip er det eneste båzzen ønsker fra de som er tilmeldt herinde.

Disse ord er fra en båzzzzzzz der gerne vil se lidt aktive padder af og til ......selvfølglig kan man komme og gå som man vil i sumpen, man er ikke tvunget til at skrive om hvorfor man er væk, man skal ikke forklarer en paddeprut til nogen, det hele er trods alt bare et net, men hvis man er væk i over 1 mdr. og ikke pipper, så bliver man slettet, man kan så tilmelde sig når man igen har lysten til at hygge sig med de padder, der er herinde ikke noget stort tjuhej over.

Husk pip er ikke en smilie .... .......ingen skal blivet stødt over det her, ved dem der er herinde prøver at være aktive så godt de kan ,og I er padder jeg har kendt længe og holder vildt meget af, det her er til nye padder der kommer, og selvfølgelig hvis en gammel padde i en periode ikke har tid til at være her så skriv " ses på et andet tidspunkt, men pt. er der bare IRL, eller andre forums der trækker .."

fra Båzzzzzzen ALIAS CLAIR
_________________
Diktator i egen stat....


PS!

Vi er en lillebitte paddesump og det gør man fortæller mange ting om sig selv, derfor ønsker jeg, at for dem der er herinde kan føle de er med at skrive hvad de føler, og derfor er det vigtig tror jeg, at os der er tilmeldt herinde selv af og til skriver lidt eller starter en tråd.

alien alien alien alien
Tilbage til toppen Go down
http://gorum.turtle-forum.com
 
Velkommen til Paddeland
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Paddegorum :: Velkommen til Sumpen!-
Gå til: